ما در این به مقاله به زیتون های مهراد، قدمت و تنوع محصولی زیتون های مهراد می پردازیم پس حتما به علاقه مندان زیتون توصیه می شود به این مقاله سر بزنند.

انواع مختلفی از زیتون ها در دنیا وجود دارد که هر کدام طعم به خصوص خود را دارند و محصولات و گسترده ای را به مردم ارائه می‌دهند در این مقاله به بررسی زیتون های مهراد می پردازیم با ما همراه باشید.

زیتون های مهراد

یکی از میوه هایی که در قرآن به آن اشاره شده است، زیتون است که خواص مفیدی دارند. شرکت مهراد به عنوان اولین تولید کننده زیتون در ایران شناخته شده است. شرکت مهراد با به کار گیری از نیروهای متخصص و صنعتی با تکنولوژی های پیشرفته امروزی از این میوه استفاده نموده و تولید و توزیع محصولاتی همچون زیتون های مهراد ترشی های زیتونی و سایر کالاهای خود را به سراسر کشور انجام می دهد.

برترین تولید کنندگان زیتون در جهان کشورهایی از جمله ایتالیا، یونان و اسپانیا هستند که صادرات مقدار زیادی از زیتون را به کل دنیا در دست دارند. به طور تقریبی حدود بیست میلیون تن از زیتون سالانه در جهان به عمل می‌آید، که ایران با سهم کمی که در کشت و تجارت زیتون دارد اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

زیتون های سبز و سیاه پرمصرف ترین زیتون ها در ایران به شمار می آیند. زیتون های مهراد حاصل کشت و توزیع برند خوشنام مهراد در این حوزه است.

انواع زیتون

همانطور که در بالا اشاره کردیم از میوه های پرمصرف ایرانیان زیتون های سبز هستند که ما در اینجا به ذکر چند نمونه از آن ها می پردازیم:

زیتون  سیاه:

زیتون گائتا، زیتون سایلیتیر،  زیتون کالاماتا،  زیتون پوننتین و….

زیتون سبز:

زیتون سیسیلی،  زیتون پیچولین، زیتون مانزانیلا و…

مقدار مصرف زیتون  مهراد و روغن آن

بی شک روغن یکی از اصلی ترین اجزای سبد غذایی خانوار هاست که باید توجه بسیاری در جهت سلامت روغن داشته باشیم لذا سلامت روغن تاثیر زیادی بر سلامت غذایی خانواده ما دارد. همچنان شرکت مهراد چاشنی با استفاده از تجربیات و پتانسیل های موجود در مجموعه خود توانسته تولید انواع روغن های مقوی و سالم  را در کارنامه خود داشته باشد تا سبد غذایی مصرف کنندگان را از روغن های سالم و با کیفیت پر کند.

با توجه به این نکته که در همه موارد تعادل بهترین گزینه است در مصرف روغن های زیتون مهراد نیز همین امر پا برجاست.

گروههای پر خطری از جمله زنان باردار باید در مصرف روغن های زیتون دقت بیشتری داشته باشند همچنین مقدار مصرف افراد بستگی به عواملی مثل سن،  میزان کالری مورد نیاز بدن آنها و عوامل دیگری بستگی دارد. که افراد می‌توانند با مشورت و کمک گرفتن از متخصص تغذیه به اندازه استاندارد از این ماده پرخاصیت بهره‌مند شوند.

نتیجه

صنایع غذایی مهراد با ارائه خدمات و تولید محصولات غذایی با کیفیت و گوناگون و توزیع آنها در مراکز فروش در سراسر کشور اقدام نموده و محصولات با کیفیت و خوشمزه ای را به سفره شما هدیه کند.