زیتون شور یکی از چاشنی‌های فوق‌العاده است که در سفره ایرانیان وجود دارد. زیتون‌شور با کیفیت را می‌توانید با برند مهراد تهیه و میل نمایید.

زیتون یکی از میوه‌های درختی بسیار پرخاصیت است که به صورت‌های مختلف مانند: زیتون‌شور، زیتون در ترشی، زیتون پرورده، روغن زیتون  و حتی به عنوان چاشنی در غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه بیشتر در مورد این داروی معجزه‌گر طبیعی صحبت می‌کنیم.

زیتون میوه‌ای پرخاصیت

از دیدگاه طب سنتی طبع زیتون رسیده گرم و طبع زیتون کال سرد و خشک است و در صورتی‌که از روغن آن استفاده کنید با ماده ای با طبع گرم و خشک مواجه خواهید بود. این میوه فوق‌العاده بیشتر در شهرهای شمالی کشور کشت می‌شود. البته در استان فارس نیز این میوه مورد کشت قرار می‌گیرد.

این میوه به دلیل مواد تشکیل دهنده آن و وجود چربی‌های غیر اشباع حتی برای بیماری‌های قلبی و عروقی نیز مصرف می‌شود و برای کودکان و ورزشکاران نیز به دلیل تامین انرژی و کمک به رشد آنها بسیار مفید می‌باشد. زیتون باعث کاهش کلسترول شده و یک آنتی اکسیدان قوی نیز محسوب می‌شود.

در صورتی‌که طعم این میوه را دوست دارید می‌توانید آن را در انواع و رنگ‌های مختلف (سبز و یا سیاه) در بازار تهیه نمایید و آن را به شکل ساده نمکی و یا با کمک چاشنی‌های دیگر مانند آبلیمو و یا سرکه مزه‌دار کرده و نوش جان کنید.

البته راه دیگر استفاده از محصولات آماده و طعم‌دار شده مانند زیتون‌شور است که با برند‌های مطرح بازار در فروشگاه‌ها در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. یکی از این برندها که زیتون شور آن بسیار خوشمزه و فوق‌العاده است این چاشنی لذیذ را با قیمتی مناسب برای علاقه‌مندان تولید کرده است.

 

green olives on the table

باکیفیت‌‌‌ترین و لذیذترین زیتون‌شور را از کجا تهیه کنیم

زیتون از چاشنی‌های مورد علاقه شما در کنار غذا است، می‌توانید انواع محصولات برگرفته از آن را از طریق سایت مواد غذایی مهراد با کیفیتی فوق‌العاده، بسته‌بندی بسیار عالی، طعمی بسیار لذیذ و از همه مهمتر با قیمتی مناسب به راحتی خریداری نمایید. زیتون مهراد یکی از لذیذترین و با کیفیت‌ترین ها در بازار می‌باشد.